Top Menu

Hulp

Voor gelegenheidsmodellen zonder steekkaart

Hoe doe ik mee aan een modeloproep?

Om te zien wat we zoeken klik je hier. Om een model op te geven als kandidaat kun je daar doorklikken.

Kan ik meedoen aan een modeloproep door te e-mailen?

Neen, helaas niet. Je kunt enkel hier het deelnameformulier invullen. Ondervind je problemen om je formulier te versturen, kijk dan hieronder voor de oplossing.

Kan ik als niet-Alfred-Kika-model meedoen aan alle modeloproepen?

Jazeker, er is geen beperking. Modeloproepen staan open voor iedereen. Alfred Kika Modellen worden echter altijd voorgesteld,  wanneer we modellen kiezen uit onze database en het niet noodzakelijk vinden een modeloproep te lanceren.

Krijg ik bericht als ik niet gekozen ben voor een opdracht?

In één woord: neen. Het is helaas niet haalbaar voor Alfred Kika om soms meer dan 100 kandidaten te e-mailen of te telefoneren dat ze niet gekozen zijn. Om de discretie te waarborgen ten opzichte van onze klanten en van de modellen of hun ouders is het ook heel moeilijk om te publiceren wie wel gekozen werd. Onze welgemeende excuses daarvoor.

Hoe krijg ik een eigen steekkaart?

Dan doe je eerst mee aan een preselectie. Klik dan hier.

Hoe Alfred Kika model worden?

Dan doe je eerst mee aan een preselectie. Klik dan hier.

Hoe doe ik mee aan een preselectie?

Dan moet je een formulier invullen. Klik hier.

Kan ik modeloproepen ontvangen via email?

Jazeker! Vul hieronder je e-mailadres in.

Kan ik modeloproepen ontvangen via Facebook?

Jazeker! Klik op de link naar onze Facebook-pagina en Like onze pagina.

 

Voor modellen die meedoen aan een preselectie

Je ingevuld preselectieformulier werd niet verstuurd?

Na het succesvol versturen van een ingevuld formulier komt er een groene balk op je scherm die uitdrukkelijk vermeldt dat we je gegevens ontvangen hebben. Je ontvangt ook een e-mail daarover.

Heb je je geen bevestiging gezien?

 

  • Je foto’s zijn te groot of te talrijk. Een ingevuld formulier mag slechts 7 Mb aan beelden bevatten. Kies minder foto’s of kleinere en probeer het nog eens. Je kunt dit testen. Mail de foto’s die je wil uploaden in het formulier naar jezelf. Krijg je een foutbericht of ontvang je de mail niet, dan waren ze te groot.
  • Je hebt je het formulier ingevuld op een tablet of smartphone. Probeer het op een computer, of probeer het met een andere webbrowser.
  • Sommige verplichte velden waren niet ingevuld.

Wanneer krijg ik nieuws over de preselectie?

Het duurt 3 tot 6 werkdagen vooraleer we je preselectie beoordeeld hebben. We laten je zeker iets weten. Eventjes geduld nog. Mails of facebook-berichten daarover worden niet beantwoord.

 

Voor modellen die geselecteerd werden

Waarom is mijn steekkaart nog niet actief?

Je ontvangt een mail om een formule te kiezen en het respectievelijke bedrag over te schrijven. Soms gebeurt het dat we het ontvangen bedrag niet kunnen koppelen aan de steekkaart met de bijhorende modelnaam. Hoedanook, van zodra je steekkaart geactiveerd werd, ontvang je een e-mail van ons.

Hoe zie ik of mijn steekkaart geactiveerd is?

  • Ga naar de homepage en scroll naar beneden. Als je steekkaart actief is en zopas bijgewerkt werd staat ze vanboven in de respectievelijke kolom.
  • Of je kan ook via de grijze menubalk de juiste modelcategorie kiezen om je model te zoeken.
  • Of bekijk je steekkaart en let op de statusweergave vanboven in de steekkaart, boven de modelnaam. De status moet deze zin bevatten: “JE MODELFICHE IS GEACTIVEERD EN WORDT GEPUBLICEERD OP DE WEBSITE“. Typ de juiste modelnaam in in dit zoekvenster om je steekkaart te vinden:

Hoe kan ik een afspraak maken met de fotograaf?

Om je afspraak met de fotograaf vast te leggen klik je op deze link. Klik op een datum die in het blauw staat, en klik daarna op het blauwe hokje met het uur. Vul daarna de verdere gegevens in. Vermeld bij ”Comments/Questions” zeker de modelnaam, de echte voornaam en de echte achternaam van het model.

Hoe kan ik een afspraak met de fotograaf verplaatsen?

Om een afspraak met onze fotografe te verplaatsen moet je ze eerst annuleren. Je moet daarvoor eerst mailen naar de Alfred Kika Fotostudio. Je hoeft geen tekst in het bericht te typen, we wissen gewoon je afspraak.

Om daarna een nieuwe afspraak met de fotograaf vast te leggen klik je op deze link. Klik op een datum die in het blauw staat, en klik daarna op het blauwe hokje met het uur. Vul daarna de verdere gegevens in. Vermeld bij ”Comments/Questions” zeker de modelnaam, de echte voornaam en de echte achternaam van het model.


 

Voor Alfred Kika Modellen (mét een eigen steekkaart)

Hoe vind ik mijn steekkaart?

Typ hieronder je modelnaam in. Typ de hoofdletters juist. Je krijgt de publieke weergave te zien. Ben je ingelogd, dan zie je ook een link om je steekkaart bij te werken.

Op deze pagina zie je alle modellen, gerangschikt per aanpassingsdatum. Heb je je steekkaart net bijgewerkt, dan staat ze op de eerste pagina.

Hoe moet ik mijn steekkaart bijwerken?

Je steekkaart bijwerken is niet zo moeilijk, alleen is het in het begin wat wennen. Om een steekkaart bij te werken moet je eerst inloggen met een paswoord en een username. De instructies om je steekkaart bij te werken vind je op deze pagina.

Hoe moet ik inloggen?

Inloggen doe je het best op deze pagina, de inlogpagina. Om in te loggen heb je je logingegevens nodig, dat is een username en een paswoord.

Waar vind ik mijn username?

Ga naar de inlogpagina, en vul je e-mailadres in dat je opgegeven hebt bij de preselectie.  Je moet het invullen onder “Paswoord kwijt of niet ontvangen?”. Onze server stuurt je daarna je username en een nieuw paswoord op. Onze server stuurt je een mail met als afzender “WordPress” en als onderwerp “Your login credentials”. Check je spam-folder.

Waar vind ik mijn paswoord?

Je paswoord kunnen we niet opzoeken in het systeem. Je kunt enkel een nieuw paswoord ontvangen.

Ga daarvoor naar de inlogpagina, en vul je e-mailadres in dat je opgegeven hebt bij de preselectie.  Je moet het invullen onder “Paswoord kwijt of niet ontvangen?”. Onze server stuurt je daarna je username en een nieuw paswoord op. Onze server stuurt je een mail met als afzender “WordPress” en als onderwerp “Your login credentials”. Check je spam-folder.

Hoe verander ik mijn username?

Je kunt zelf alle gegevens op je steekkaart aanpassen, maar niet je username. Wil je om één of andere reden toch je username aanpassen, of wil je één username voor verschillende steekkaarten — bijvoorbeeld voor al je kinderen en misschien ook voor jezelf — dan stuur je een e-mail naar helpdesk@alfredkika.be. Vermeld je e-mailadres, je login en alle modellen die je onder één username wil groeperen.

Hoe verander ik mijn paswoord?

Je paswoord kunnen we niet opzoeken in het systeem. Je kunt enkel een nieuw paswoord ontvangen.

Ga daarvoor naar de inlogpagina, en vul je e-mailadres in dat je opgegeven hebt bij de preselectie.  Je moet het invullen onder “Paswoord kwijt of niet ontvangen?”. Onze server stuurt je daarna je username en een nieuw paswoord op. Onze server stuurt je een mail met als afzender “WordPress” en als onderwerp “Your login credentials”. Check je spam-folder.


 

hoe zoek ik mijn steekkaart

Powered by WordPress. Designed by Woo Themes